2021年8月16日 星期一

叫我按著所該說的話將這奧秘發明出來。

神對他說:「你既然求這事,不為自己求壽、求富,也不求滅絕你仇敵的性命,單求智慧可以聽訟,
我就應允你所求的,賜你聰明智慧,甚至在你以前沒有像你的,在你以後也沒有像你的。
列王紀上 3:11-12 (和合本)
》我們常願禱告蒙應允,在這裡看到,上帝不做好好先生,禱告是否蒙應允要看我們的禱告內容,是否是上帝的心意?求主改變我禱告的態度,要求什麼以前,先想我懂上帝的心意有多少?
你們要恆切禱告,在此警醒感恩。
也要為我們禱告,求神給我們開傳道的門,能以講基督的奧秘(我為此被捆鎖),
叫我按著所該說的話將這奧秘發明出來。
歌羅西書 4:2-4 (和合本)
Devote yourselves to prayer, keeping alert in it with an attitude of thanksgiving; praying at the same time for us as well, that God will open up to us a door for the word, so that we may proclaim the mystery of Christ, for which I have also been imprisoned; that I may make it clear in the way that I ought to proclaim it.
Colossians 4:2‭-‬4 NASB2020

到那時候,凡求告耶和華名的就必得救;因為照耶和華所說的,在錫安山,耶路撒冷必有逃脫的人,在剩下的人中必有耶和華所召的。」
約珥書 2:32 (和合本)
And it will come about that everyone who calls on the name of the Lord Will be saved; For on Mount Zion and in Jerusalem There will be those who escape, Just as the Lord has said, Even among the survivors whom the Lord calls.
Joel 2:32 NASB2020

沒有留言:

張貼留言