2021年9月3日 星期五

我說:我從你眼前雖被驅逐,我仍要仰望你的聖殿

不可行惡人的路;不要走壞人的道。
要躲避,不可經過;要轉身而去。
箴言 4:14-15 (和合本)
>> 求主保守我的眼目、行為,遠離一切的誘惑、祂不喜悅的事。常常尋求祂的心意,走在對的路上。

你們愚蒙人,要捨棄愚蒙,就得存活,並要走光明的道。
箴言 9:6 (和合本)
Abandon your foolishness and live, And proceed in the way of understanding.”
Proverbs 9:6 NASB2020

敬畏耶和華是智慧的開端;認識至聖者便是聰明。
箴言 9:10 (和合本)
The fear of the Lord is the beginning of wisdom, And the knowledge of the Holy One is understanding.
Proverbs 9:10 NASB2020


提前2:1 我勸你,第一要為萬人懇求、禱告、代求、祝謝;
提前2:2 為君王和一切在位的,也該如此,使我們可以敬虔、端正、平安無事的度日。
First of all, then, I urge that requests, prayers, intercession, and thanksgiving be made in behalf of all people, for kings and all who are in authority, so that we may lead a tranquil and quiet life in all godliness and dignity. 
1 Timothy 2:1-2

士6:23 耶和華對他說:你放心,不要懼怕,你必不致死。
士6:24 於是基甸在那裡為耶和華築了一座壇,起名叫耶和華沙龍(就是耶和華賜平安的意思)。(這壇在亞比以謝族的俄弗拉直到如今。)
But the Lord said to him, “Peace to you, do not be afraid; you shall not die.” Then Gideon built an altar there to the Lord and named it The Lord is Peace. To this day it is still in Ophrah of the Abiezrites. 
Judges 6:23-24

拿2:4 我說:我從你眼前雖被驅逐,我仍要仰望你的聖殿。
So I said, ‘I have been cast out of Your sight. Nevertheless I will look again toward Your holy temple.’ 
Jonah 2:4

拿2:7 我心在我裡面發昏的時候,我就想念耶和華。我的禱告進入你的聖殿,達到你的面前。
While I was fainting away, I remembered the Lord , And my prayer came to You, Into Your holy temple. 
https://my.bible.com/bible/2692/JON.2.7

沒有留言:

張貼留言