2021年9月2日 星期四

耶和華啊,求你將你的道指教我;我要照你的真理行;求你使我專心敬畏你的名

凡恆心行善、尋求榮耀、尊貴,和不能朽壞之福的,就以永生報應他們;
惟有結黨、不順從真理、反順從不義的,就以忿怒、惱恨報應他們。
羅馬書 2:7-8 (和合本)
>> 人的眼目若錯置於世界上的功名利祿而與人爭權奪利,就無法享受屬天的平安。求主保守我,眼光要放對地方,永遠向上而去。

必有拯救者上到錫安山,審判以掃山;國度就歸耶和華了。
俄巴底亞書 1:21 (和合本)
The deliverers will ascend Mount Zion To judge the mountain of Esau, And the kingdom will be the Lord’s.
Obadiah 1:21 NASB2020

路1:37 因為,出於神的話,沒有一句不帶能力的。
路1:38 馬利亞說:我是主的使女,情願照你的話成就在我身上。天使就離開他去了。

詩86:11 耶和華啊,求你將你的道指教我;我要照你的真理行;求你使我專心敬畏你的名!

彼前4:1 基督既在肉身受苦,你們也當將這樣的心志作為兵器,因為在肉身受過苦的,就已經與罪斷絕了。
彼前4:2 你們存這樣的心,從今以後就可以不從人的情慾,只從神的旨意在世度餘下的光陰。
1 Peter 4:1–2, “Therefore, since Christ suffered in His body, arm yourselves also with the same attitude, because whoever suffers in the body is done with sin. As a result, they do not live the rest of their earthly lives for evil human desires, but rather for the will of God."

拿1:17 耶和華安排一條大魚吞了約拿,他在魚腹中三日三夜。
'And the Lord designated a great fish to swallow Jonah, and Jonah was in the stomach of the fish for three days and three nights.
Jonah 1:17

王上11:38 你若聽從我一切所吩咐你的,遵行我的道,行我眼中看為正的事,謹守我的律例誡命,像我僕人大衛所行的,我就與你同在,為你立堅固的家,像我為大衛所立的一樣,將以色列人賜給你。
Then it shall be, that if you listen to all that I command you and walk in My ways, and do what is right in My sight by keeping My statutes and My commandments, as My servant David did, then I will be with you and build you an enduring house as I built for David, and I will give Israel to you. 
1 Kings 11:38

沒有留言:

張貼留言