2019年3月5日 星期二

神所潔淨的,你不可當作俗物

詩篇35
35:12 他們向我以惡報善,使我的靈魂孤苦。
35:13 至於我,當他們有病的時候,我便穿麻衣,禁食,刻苦己心;我所求的都歸到自己的懷中。

28 My tongue will speak of your righteousness and of your praises all day long.
我的舌頭要終日論說你的公義,時常讚美你。

出埃及記 第三十五章
29 All the Israelite men and women who were willing brought to the LORD freewill offerings for all the work the LORD through Moses had commanded them to do.
以色列人,無論男女,凡甘心樂意獻禮物給耶和華的,都將禮物拿來,做耶和華藉摩西所吩咐的一切工。

使徒行傳 第十章

15 The voice spoke to him a second time, "Do not call anything impure that God has made clean."
第二次有聲音向他說:神所潔淨的,你不可當作俗物。

28 He said to them: "You are well aware that it is against our law for a Jew to associate with a Gentile or visit him. But God has shown me that I should not call any man impure or unclean.
就對他們說:你們知道,猶太人和別國的人親近來往本是不合例的,但神已經指示我,無論什麼人都不可看作俗而不潔淨的。

35 but accepts men from every nation who fear him and do what is right.
原來,各國中那敬畏主、行義的人都為主所悅納。

沒有留言:

張貼留言