2019年3月14日 星期四

耶和華是我的亮光

Yahweh is my light and my salvation. Whom shall I fear? Yahweh is the strength of my life. Of whom shall I be afraid?
(Psalm 27:1)
耶和華是我的亮光,是我的拯救,我還怕誰呢?耶和華是我性命的保障,我還懼誰呢?
(詩篇 27:1)

https://youtu.be/8Y6e0xJlROI
【只要有你在我左右】

開我的眼睛,讓我看到天使天軍,
仇敵的攻擊,我要更堅定信靠你,
你是我力量,你是我永遠的拯救,
你的右手施展能力顯出榮耀,
只要有你在我左右,我必不懼怕,
靠著你的聖靈你的應許,永遠不放棄,
只要有你在我左右,我必不懼怕,
神阿誰能像你,至聖至榮,可頌可畏,施行奇事,
誰能控告,誰能抵擋,我是神所揀選的。


He went on his journeys from the South even to Bethel, to the place where his tent had been at the beginning, between Bethel and Ai,

to the place of the altar, which he had made there at the first. There Abram called on the name of Yahweh.

(World English Bible, Genesis 13:3-4)

他從南地漸漸往伯特利去,到了伯特利和艾的中間,就是從前支搭帳棚的地方,

也是他起先築壇的地方,他又在那裏求告耶和華的名

(聖經.和合本, 創世記 13:3-4)



Beware of the dogs, beware of the evil workers, beware of the false circumcision.

However, what things were gain to me, these have I counted loss for Christ.

Yes most certainly, and I count all things to be loss for the excellency of the knowledge of Christ Jesus, my Lord, for whom I suffered the loss of all things, and count them nothing but refuse, that I may gain Christ

(World English Bible, Philippians 3:2,7-8)


因為真受割禮的,乃是我們這以神的靈敬拜、在基督耶穌裏誇口、不靠着肉體的。

只是我先前以為與我有益的,我現在因基督都當作有損的。

不但如此,我也將萬事當作有損的,因我以認識我主基督耶穌為至寶。我為他已經丟棄萬事,看作糞土,為要得着基督,

(聖經.和合本, 腓立比書 3:3,7-8)


沒有留言:

張貼留言