2019年3月16日 星期六

從今以後,你們不得再見我,直等到你們說:奉主名來的是應當稱頌的

詩篇 第二十七章
3 Though an army besiege me, my heart will not fear; though war break out against me, even then will I be confident.
雖有軍兵安營攻擊我,我的心也不害怕;雖然興起刀兵攻擊我,我必仍舊安穩。

11 Teach me your way, O LORD; lead me in a straight path because of my oppressors.
耶和華啊,求你將你的道指教我,因我仇敵的緣故引導我走平坦的路。

馬太福音 第二十三章
39 For I tell you, you will not see me again until you say, 'Blessed is he who comes in the name of the Lord.' "
我告訴你們,從今以後,你們不得再見我,直等到你們說:奉主名來的是應當稱頌的。

沒有留言:

張貼留言