2019年6月25日 星期二

求你把我隱藏,使我脫離作惡之人的暗謀 Hide me from the plots of this evil mob

你們攪擾我的心,用言語壓碎我要到幾時呢?
約伯記 19:2 (和合本)
How long will you torture me? How long will you try to crush me with your words?
Job 19:2 NLT

求你把我隱藏,使我脫離作惡之人的暗謀和作孽之人的擾亂。
詩篇 64:2 (和合本)
Hide me from the plots of this evil mob, from this gang of wrongdoers.
Psalms 64:2 NLT

這樣,你們不再作外人和客旅,是與聖徒同國,是神家裡的人了;
以弗所書 2:19 (和合本)
So now you Gentiles are no longer strangers and foreigners. You are citizens along with all of God’s holy people. You are members of God’s family.
Ephesians 2:19 NLT

沒有留言:

張貼留言