2019年6月9日 星期日

願他以我的默念為甘甜!我要因耶和華歡喜!May my meditation be pleasing to him, as I rejoice in the LORD.

Image by John Hain

還有人譏誚說:他們無非是新酒灌滿了。
使徒行傳 2:13 (和合本)
Some, however, made fun of them and said, "They have had too much wine. "

我要一生向耶和華唱詩!我還活的時候,要向我神歌頌!
願他以我的默念為甘甜!我要因耶和華歡喜!
詩篇 104:33-34 (和合本)
I will sing to the LORD all my life; I will sing praise to my God as long as I live.
May my meditation be pleasing to him, as I rejoice in the LORD.

你們所受的,不是奴僕的心,仍舊害怕;所受的,乃是兒子的心,因此我們呼叫:「阿爸!父!」
羅馬書 8:15 (和合本)
For you did not receive a spirit that makes you a slave again to fear, but you received the Spirit of sonship. And by him we cry, "Abba, Father."

我要求父,父就另外賜給你們一位保惠師(或作:訓慰師;下同),叫他永遠與你們同在,
就是真理的聖靈,乃世人不能接受的;因為不見他,也不認識他。你們卻認識他,因他常與你們同在,也要在你們裡面。
我不撇下你們為孤兒,我必到你們這裡來。
約翰福音 14:16-18 (和合本)
And I will ask the Father, and he will give you another Counselor to be with you forever--
the Spirit of truth. The world cannot accept him, because it neither sees him nor knows him. But you know him, for he lives with you and will be in you.
I will not leave you as orphans; I will come to you.

沒有留言:

張貼留言