2019年12月16日 星期一

他們秤了三十塊銀錢作為我的工價 So they counted out for my wages thirty pieces of silver

他們秤了三十塊銀錢作為我的工價 So they counted out for my wages thirty pieces of silver

我對他們說:「你們若看為美,就給我工價。不然,就罷了!」於是他們秤了三十塊銀錢作為我的工。耶和華對我說:「把它丟給窰戶。那是他們對我所估定的好價錢!」我就取這三十塊銀錢,在耶和華的殿中將它丟給窰戶。(撒加利亞書 11:12-13 和合本2010)
And I said to them, “If you like, give me my wages, whatever I am worth; but only if you want to.” So they counted out for my wages thirty pieces of silver. And the Lord said to me, “Throw it to the potter ”—this magnificent sum at which they valued me! So I took the thirty coins and threw them to the potter in the Temple of the Lord .
Zechariah 11:12‭-‬13 NLT

被人輕視的羞辱是刻骨銘心的。然而對愛我們的主,如果每天只分別一點點時間給他,甚至比上廁所的時間還要少,我如何能自稱愛主呢?

沒有留言:

張貼留言