2019年2月15日 星期五

你配拿書卷,配揭開七印

感謝主,今日老婆出院,一切平安,求主讓她左膝蓋強健起來,也更注重身體健康,禱告奉靠主的名,阿門!

啟示錄 第五章
8 And when he had taken it, the four living creatures and the twenty-four elders fell down before the Lamb. Each one had a harp and they were holding golden bowls full of incense, which are the prayers of the saints.
他既拿了書卷,四活物和二十四位長老就俯伏在羔羊面前,各拿著琴和盛滿了香的金爐;這香就是眾聖徒的祈禱。

9 And they sang a new song: "You are worthy to take the scroll and to open its seals, because you were slain, and with your blood you purchased men for God from every tribe and language and people and nation.
他們唱新歌,說:你配拿書卷,配揭開七印;因為你曾被殺,用自己的血從各族、各方、各民、各國中買了人來,叫他們歸於神,

唯有透過認識耶穌才能懂得聖經默示與上帝的啟示

以賽亞書 第四十九章
3 He said to me, "You are my servant, Israel, in whom I will display my splendor."
對我說:你是我的僕人以色列;我必因你得榮耀。

4 But I said, "I have labored to no purpose; I have spent my strength in vain and for nothing. Yet what is due me is in the LORD's hand, and my reward is with my God."
我卻說:我勞碌是徒然;我盡力是虛無虛空。然而,我當得的理必在耶和華那裡;我的賞賜必在我神那裡。

16 See, I have engraved you on the palms of my hands; your walls are ever before me.
看哪,我將你銘刻在我掌上;你的牆垣常在我眼前。

阿摩司書 第九章
11 "In that day I will restore David's fallen tent. I will repair its broken places, restore its ruins, and build it as it used to be,
到那日,我必建立大衛倒塌的帳幕,堵住其中的破口,把那破壞的建立起來,重新修造,像古時一樣,

沒有留言:

張貼留言