2021年7月29日 星期四

我要堅定與你所立的約

我要堅定與你所立的約(你就知道我是耶和華),好使你在我赦免你一切所行的時候,心裡追念,自覺抱愧,又因你的羞辱就不再開口。這是主耶和華說的。」以西結書 16:62-63 (和合本)
>> 我的罪真如今天經文所形容的污穢不堪,然而上帝如此愛我,從萬人之中揀選了我,愛子耶穌救了我,使我有機會成為祂的子民。感謝守約施慈愛的主。

So I will establish My covenant with you, and you shall know that I am the Lord, so that you may remember and be ashamed, and not open your mouth again because of your disgrace, when I have forgiven you for all that you have done,” the Lord God declares.
Ezekiel 16:62‭-‬63 NASB2020

他們不可再獻祭給他們行邪淫所隨從的鬼魔(原文作公山羊);這要作他們世世代代永遠的定例。
利未記 17:7 (和合本)
And they shall no longer offer their sacrifices to the goat demons with which they play the prostitute. This shall be a permanent statute to them throughout their generations.” ’
Leviticus 17:7 NASB2020

「要孝敬父母,使你得福,在世長壽。」這是第一條帶應許的誡命。
以弗所書 6:2-3 (和合本)
Honor your father and mother (which is the first commandment with a promise), so that it may turn out well for you, and that you may live long on the earth.
Ephesians 6:2‭-‬3 NASB2020

要穿戴神所賜的全副軍裝,就能抵擋魔鬼的詭計。因我們並不是與屬血氣的爭戰(原文作摔跤;下同),乃是與那些執政的、掌權的、管轄這幽暗世界的,以及天空屬靈氣的惡魔爭戰。
以弗所書 6:11-12 (和合本)
Put on the full armor of God, so that you will be able to stand firm against the schemes of the devil. For our struggle is not against flesh and blood, but against the rulers, against the powers, against the world forces of this darkness, against the spiritual forces of wickedness in the heavenly places.
Ephesians 6:11‭-‬12 NASB2020

我是耶和華你的上帝、曾把你從埃及地領上來。你要大大張口、我就給你充滿 。詩81:10 
I, the Lord , am your God, Who brought you up from the land of Egypt; Open your mouth wide and I will fill it. Psalms 81:10

沒有留言:

張貼留言