2019年9月14日 星期六

這一切我都賜給你們 I have given them to you for food

詩51:6 你所喜愛的是內裡誠實;你在我隱密處,必使我得智慧。
But you desire honesty from the womb, teaching me wisdom even there.
Psalms 51:6


創8:21 耶和華聞那馨香之氣,就心裡說:我不再因人的緣故咒詛地(人從小時心裡懷著惡念),也不再按著我才行的滅各種的活物了。
And the Lord was pleased with the aroma of the sacrifice and said to himself, “I will never again curse the ground because of the human race, even though everything they think or imagine is bent toward evil from childhood. I will never again destroy all living things.

Genesis 8:21
https://my.bible.com/bible/116/GEN.8.21

你生命吐馨香,有如一袋沒藥,我將你珍藏在我的胸懷,
南風吹雪花飛,年年許多歲月,久久終不改我的深愛,
雖有荊棘叢,生在我的園中,他醫治我的傷,除去我的憂。
你生命吐馨香,有如一袋沒藥,我將你珍藏在我的胸懷,
長相依不分離,我將你的愛情,深深刻印成我的性命。


創9:2 凡地上的走獸和空中的飛鳥都必驚恐,懼怕你們,連地上一切的昆蟲並海裡一切的魚都交付你們的手。
創9:3 凡活著的動物都可以作你們的食物。這一切我都賜給你們,如同菜蔬一樣。
All the animals of the earth, all the birds of the sky, all the small animals that scurry along the ground, and all the fish in the sea will look on you with fear and terror. I have placed them in your power. I have given them to you for food, just as I have given you grain and vegetables.
Genesis 9:2-3


沒有留言:

張貼留言