2019年9月9日 星期一

我要存完全的心行在我家中 I will lead a life of integrity in my own home.

你們若因犯罪受責打,能忍耐,有什麼可誇的呢?但你們若因行善受苦,能忍耐,這在神看是可喜愛的。
彼得前書 2:20 (和合本)

我要用智慧行完全的道。你幾時到我這裡來呢?我要存完全的心行在我家中。
詩篇 101:2 (和合本)

凡神所造的物都是好的,若感謝著領受,就沒有一樣可棄的,
都因神的道和人的祈求成為聖潔了。
提摩太前書 4:4-5 (和合本)

Of course, you get no credit for being patient if you are beaten for doing wrong. But if you suffer for doing good and endure it patiently, God is pleased with you.
1 Peter 2:20 NLT

I will be careful to live a blameless life— when will you come to help me? I will lead a life of integrity in my own home.
Psalms 101:2 NLT

Since everything God created is good, we should not reject any of it but receive it with thanks. For we know it is made acceptable by the word of God and prayer.
1 Timothy 4:4‭-‬5 NLT

沒有留言:

張貼留言