2019年9月23日 星期一

但耶和華是我四圍的盾牌,是我的榮耀,又是叫我抬起頭來的。But you, O Lord , are a shield around me; you are my glory, the one who holds my head high.

你們眾人和以色列百姓都當知道,站在你們面前的這人得痊愈是因你們所釘十字架、神叫他從死裡復活的拿撒勒人耶穌基督的名。
使徒行傳 4:10 (和合本)
Let me clearly state to all of you and to all the people of Israel that he was healed by the powerful name of Jesus Christ the Nazarene, the man you crucified but whom God raised from the dead.
Acts of the Apostles 4:10 NLT

他們曾說:我們必能以舌頭得勝;我們的嘴唇是我們自己的,誰能作我們的主呢?
耶和華說:因為困苦人的冤屈和貧窮人的歎息,我現在要起來,把他安置在他所切慕的穩妥之地。
詩篇 12:4-5 (和合本)
They say, “We will lie to our hearts’ content. Our lips are our own—who can stop us?” The Lord replies, “I have seen violence done to the helpless, and I have heard the groans of the poor. Now I will rise up to rescue them, as they have longed for me to do.”
Psalms 12:4‭-‬5 NLT

【詩3:2】有許多人議論我說:他得不著上帝的幫助。(細拉)
【詩3:3】但你-耶和華是我四圍的盾牌,是我的榮耀,又是叫我抬起頭來的。
So many are saying, “God will never rescue him!” Interlude But you, O Lord , are a shield around me; you are my glory, the one who holds my head high.
Psalms 3:2‭-‬3 NLT

沒有留言:

張貼留言