2019年5月31日 星期五

他保護聖民的性命,搭救他們脫離惡人的手。 He guards the lives of his faithful ones and delivers them from the hand of the wicked.

Image by Kjersti Brennsæter

你們愛耶和華的,都當恨惡罪惡;他保護聖民的性命,搭救他們脫離惡人的手。
詩篇 97:10 (和合本)
Let those who love the LORD hate evil, for he guards the lives of his faithful ones and delivers them from the hand of the wicked.

人在何事上得以知道我和你的百姓在你眼前蒙恩呢?豈不是因你與我們同去、使我和你的百姓與地上的萬民有分別嗎?」
耶和華對摩西說:「你這所求的我也要行;因為你在我眼前蒙了恩,並且我按你的名認識你。」
出埃及記 33:16-17 (和合本)
How will anyone know that you are pleased with me and with your people unless you go with us? What else will distinguish me and your people from all the other people on the face of the earth?
And the LORD said to Moses, "I will do the very thing you have asked, because I am pleased with you and I know you by name."

看哪,我必快來!凡遵守這書上預言的有福了!」
啟示錄 22:7 (和合本)
Behold, I am coming soon! Blessed is he who keeps the words of the prophecy in this book.

沒有留言:

張貼留言