2019年10月30日 星期三

奉我的名求 Ask, using my name

奉我的名求 Ask, using my name

向來你們沒有奉我的名求什麼,如今你們求,就必得著,叫你們的喜樂可以滿足。」
約翰福音 16:24 (和合本)

到那日,你們要奉我的名祈求;我並不對你們說,我要為你們求父。
約翰福音 16:26 (和合本)

我將這些事告訴你們,是要叫你們在我裡面有平安。在世上,你們有苦難;但你們可以放心,我已經勝了世界。」
約翰福音 16:33 (和合本)

You haven’t done this before. Ask, using my name, and you will receive, and you will have abundant joy. Then you will ask in my name. I’m not saying I will ask the Father on your behalf,  I have told you all this so that you may have peace in me. Here on earth you will have many trials and sorrows. But take heart, because I have overcome the world.”
John 16:24‭, ‬26‭-‬26‭, ‬33 NLT

沒有留言:

張貼留言