2019年10月21日 星期一

你們要轉向我,我就轉向你們。Return to me, and I will return to you

我是從天上降下來生命的糧;人若吃這糧,就必永遠活着。我所要賜的糧就是我的肉,為世人之生命所賜的。
約翰福音 6:51 CUNP-上帝
I am the living bread that came down from heaven. Anyone who eats this bread will live forever; and this bread, which I will offer so the world may live, is my flesh.”
John 6:51 NLT

所以你要對 以色列 人說,萬軍之耶和華如此說:你們要轉向我,我就轉向你們。這是萬軍之耶和華說的。
撒迦利亞書 1:3 CUNP-上帝
Therefore, say to the people, ‘This is what the Lord of Heaven’s Armies says: Return to me, and I will return to you, says the Lord of Heaven’s Armies.’
Zechariah 1:3 NLT

沒有留言:

張貼留言