2019年8月28日 星期三

那時我必悅納你們好像馨香之祭 you will be like a pleasing sacrifice to me.

我要用口極力稱謝耶和華;我要在眾人中間讚美他;
詩篇 109:30 (和合本)
But I will give repeated thanks to the Lord , praising him to everyone.
Psalms 109:30 NLT

我從萬民中領你們出來,從分散的列國內聚集你們,那時我必悅納你們好像馨香之祭,要在外邦人眼前在你們身上顯為聖。
以西結書 20:41 (和合本)
When I bring you home from exile, you will be like a pleasing sacrifice to me. And I will display my holiness through you as all the nations watch.
Ezekiel 20:41 NLT

沒有留言:

張貼留言